Trip to Aussie!

15 mei 2017 - Gold Coast, Australië

Na een wederom gezellige afsluiter in Bangkok is het tijd om de spullen te pakken en door te vliegen naar Australië. Aangezien we te laat waren met online inchecken besloten om wat eerder naar het vliegveld te gaan omdat ik me kitespullen ook nog moest inchecken, dit ging niet van harte... Na een discussie bij de balie en alle spullen voor zo'n 450 euro extra ingechecked. Afzetters. Toen we in het vliegtuig zaten kwamen we erachter dat het eten niet was inbegrepen en ook de films en series in het vliegtuig apart betaald moesten worden. Wat een waardeloze maatschappij! 1 tip, vlieg nooit met Jetstar! Na 8u en 30min vliegen aangekomen in Melbourne waar we moesten overstappen richting Brisbane. Dit ging gelukkig allemaal wat beter. Na weer een vlucht van 2 uur aangekomen in Brisbane en gelijk maar een autootje gehuurd en naar het gehuurde appartement gereden. Dit duurde uiteindelijk ook nog een uurtje, dus een flinke reis achter de boeg. Toen we aankwamen in echt wel een heel mooi appartement, de spullen neer gegooid, lekker gedoucht en gelijk de stad maar even ingelopen. Dit is toch echt wel weer een heel verschil vergeleken met Bangkok, qua prijzen en qua lifestyle! Alles erg chique maar super mooi! Na wat gelopen te hebben 2 six packs corona gehaald en lekker op het balkon de match Feyenoord - Heracles gestreamed. We waren gesloopt dus om 01.00 lekker naar bed gegaan, klaar voor een nieuwe dag!

1. Chrisssie:
    16 mei 2017