Just another day at the beach

26 mei 2017 - Rainbow Beach, Australië

Om half 7 's morgens werd het aardig rumoerig op de kamer. We lagen in een dorm en dus met nog een paar anderen. Een paar van die anderen moesten er aardig vroeg uit voor een tour en die waren niet bepaald zachtjes.. no hard feelings, dat heb je nu eenmaal in een dorm en gelukkig nog even de ogen kunnen sluiten tot een uur of 08.30. We hebben de spulletjes gepakt, uitgechecked en zijn gaan ontbijten. Na wat gegeten te hebben zijn we naar de viswinkel gegaan en hebben onze eigen visspullen aangeschaft in de hoop dat ik eerdaags mijn eigen vangst direct op de BBQ kan smijten. Tegen de tijd dat we terug kwamen bij het hostel was iedereen wakker en zijn we via de supermarkt met ze allen naar het strand gereden om daar lekker te cruisen en relaxen. Na een lang stuk rijden over het tientallen lange kilometers strand hebben we een mooi plekje uitgezocht en daar heerlijk de hele dag vertoefd en wat proberen te kiten, helaas wederom net te weinig wind.. Woensdag we terug reden en geen rekening met de getijden hadden gehouden, was water zo ver omhoog gekomen dat we op een punt kwamen waar een berg deels was ingestort. Heen maakte dit niet uit en konden we erlangs, terug werd alleen wat lastig aangezien we door best diep water moesten. We bekeken de situatie en besloten om er toch maar gewoon doorheen te gaan. Lage gearing, in ze 2 en gas! Bist een spannend momentje toen er een golf tegen de zijkant van de deur sloeg, maar het deed de beste auto niks en we konden gelukkig door rijden. Na iedereen te hebben afgezet zijn we doorgereden naar de punt van dit gebied waar we eerder langs zijn gereden en camping plaatsen hadden gezien. Het begon al een beetje donker te worden dus we hebben nog snel een mooi plekje aan het strand kunnen vinden. Als avondeten op ons kookstelletje een spatzuivere spaghetti aglio e olio e peperonico gemaakt en lekker zitten genieten! Na een paar potjes gekaart te hebben zijn we lekker optijd het dak van de auto op geklommen en in de tent gaan liggen. Top!

1. Bram & Francis:
    27 mei 2017
    Ik heb vandaag in één teug alle verslagen gelezen.
    Geweldig blijf er lekker van genieten.
    Groeten aan Tim van zijn tante en Uncle!!

G
  2. Fred en roos glas:
    29 mei 2017
    Bobby we hebben je reislogger van je ouwe gekregen , kunnen wij ook je verslagen lezen heel mooi man gr. uit DERP
  3. Nadine:
    4 juni 2017
    Wat een heerlijke verhalen Bob!! Lekker dat jullie met je auto op het strand kunnen cruisen :-)