Retired in Hervey Bay

6 juni 2017 - Hervey Bay, Australië

Toen we de volgende dag wakker werden gelijk de hengel maar even uitgeprobeerd om ons ontbijt te vangen, we kwamen helaas niet verder dan een broodje kaas. Toen zijn we doorgereden naar hervey bay, iets noordelijker dan waar we vandaan kwamen. Een rustig vissersdorpje met een best mooi landschap. We hebben via booking.com 2 nachtjes in een YHA hostel geboekt en zijn het dorp gaan verkennen. Savonds lekker even wat gaan eten bij het hostel en aangezien het zaterdag was toch maar even een uitgaansgelegenheid opgezocht. Er was 1 nachtclub die vanaf 22.00 open ging, dus daarvoor even in wat barretjes gaan zitten. We kwamen er snel achter dat dit dorp best een eigen community was met weinig backpackers, het was meer een bejaarden oord volgens een van de barvrouwen..
Om 22.00 toch de nachtclub in gegaan. We kwamen binnen en het eerste wat opviel was de zure penetrante lucht. Toen we binnen liepen bleek er tapijt in de fucking nachtclub te liggen, wie verzint dat, oorzaak van de lucht ook gelijk bekend! Toen we toch een beetje gewend raakte aan de lucht uiteindelijk nog een best gezellige avond gehad met allemaal lokale mensen. De volgende dag lekker gerelaxed en weinig uitgespookt en savonds lekker optijd gaan leggen. Ciao