Back to Brisbane

6 juni 2017 - Brisbane City, Australië

Dat we wakker werden hebben we besloten niet verder noordelijker te gaan en terug te gaan naar brisbane, aangezien dat onze  este kans is om werk te vinden in de horeca. Het was een rit van zo'n 4 uur door een prachtig landschap en heel veel wilde en exotische dieren gezien. Het was alleen erg jammer dat ze onherkenbaar waren omdat alles aan stukken gescheurd en dood langs de weg lag.. terug in Brisbane was het toch wel weer leuk iedereen te zien en hebben gelijk voor een week geboekt. Het was snel raak, een Italiaanse jongen had werk gekregen en daar zochten ze nog meer mensen en we kregen gelijk een bericht dat we ons CV op moesten sturen en al bij al ziet het er positief uit. Ik ben de volgende dag met een koppel naar het strand gegaan en onderweg naar het strand werd ik door tim gebeld, we gaan onze roadtrip afmaken! Dat ik terug kwam was alles gepland, de volgende dag vertrekken we in etappes richting het noordelijke stadje Cairns met een Belgische meid en een Amsterdamse gozer. Aangezien het hier winter is en hoe noordelijker je komt, hoe warmer het wordt besloten dit te doen. Omdat we na onze werkperiode naar het zuiden willen want het begint daar dan ook weer lekker warm te worden. Zo gezegd zo gedaan de volgende dag hebben we uitgechecked en het restant terug gehad en richting noorden vertrokken. Roadtripppp!!