Let's finish this roadtrip!

6 juni 2017 - Noosa Heads, Australië

Eerste stop, Noosa Heads. We hebben uitgechecked en zijn naar de auto gelopen, en tot onze schrik zagen we dat de linker voorband zo plat als een dubbeltje was. Na een hoop gedoe de band kunnen verwisselen en op pad gegaan. Toen we in Noosa aankwamen zijn we lekker naar het strand gegaan en boodschappen ingeslagen. Heerlijk gerelaxed en savonds lekker op de camping hutspot met worst gemaakt, oud hollandsch krachtvoer! Na wat geouwehoerd en gelachen te hebben zijn we gaan slapen. De volgende dag was er wat raars met het achteruit rijden van de auto, kutzooi! Naar de garage gereden met de lekke band en het achteruit rijd probleem. Toen de garage meneer keek was er niks aan de hand met de band maar bleek er een diepe groeve aan de binnenkant van de velg te zitten waar de lucht uit ontnapte. Dit was eigenlijk best wel goed nieuws, want hierdoor gelijk de oorzaak van het achteruit rijden gevonden, er miste een bout in de remklauw waardoor die meebewoog met het achteruit rijden. Evelien (de Belgische meid) is gelukkig zelf met de auto dus konden we evengoed nog wat doen. We zijn naar het national park gereden en hebben een super mooie wandeling gemaakt. Dat de auto gemaakt was hebben we hem opgehaald en de kosten vielen gelukkig reuze mee. Het was al laat dus besloten om nog 1 nachtje in Noosa te kamperen. Na boodschappen gedaan te hebben weer lekker gaan koken, kaarten en vervolgens weer lekker gaan slapen. Morgen een lange rit voor de boeg, op naar Seventeen Seventy!

1. Bob:
    6 juni 2017
    Hey kleine bobby,

Wij hier thuis beleven ontzettend veel plezier van jullie reisverslag, en ik neem aan de rest van familie en vrienden ook.
    Leuk om te horen dat alles met jullie goed gaat, alhoewel de tijd vliegt.
    Denk om jullie zelf en maak er nog wat van. love you pap's