Bye bye Bangkok! We'll meet again!

13 mei 2017 - Bangkok, Thailand

Wat een avond/nacht. Typfouten zijn voorbehouden aangezien ik tril als een centrifugerende wasmachine. Na heerlijk geslapen te hebben de dag gestart met ouderwetse grootmoeders wentelteefjes en uiteraard een verse mangoshake, spatzuiver! Overdag verders weinig uitgepookt en lekker een loopje gemaakt door de straten en beland bij een beachbar in hartje bangkok. Toen ik tim aankeek zag ik ze ondeugende twinkelende oogjes en dachten allebei t zelfde, zand tussen de tenen tijd voor een cocktail Na een paar tequilla sunrise en wat wodkaatjes redbull verder was het tijd om verderop te gaan. Na eerst nog ff wat geld uit de muur getrokken te hebben zijn we naar The One gegaan, een hippe tent met overheerlijk eten, en hier onder het genot van een bucket sex on the beach een mega goeie papaya salade naar binnen gewerkt. Nadat alles naar binnen geschoven was, was het tijd voor Kim's Cocktails! We love mister Kim! Na wat overleg over hoe onze avond zou verlopen toch maar besloten om afscheid te nemen van meerdere plekken waar we eerder zijn geweest. Het was weer uitermate gezellig maar toch om 01.00 besloten om naar khao san road te gaan om daar nog even wat leuks te gaan doen. We gingen voor de irish pub maar deze had helaas de deuren al gesloten. Na wat overleg toch maar naar het hostel gegaan en nog een flesje lekkers bij de bar gehaald en gezellig de avond afgesloten op het gezamelijke balkon onder het genot van een mega slap gesprek en een thaise rum. Na wat vrouwenkleren gepast te hebben die daar hingen te drogen en een vreselijke lachbui lekker naar bed gegaan. Bangkok je hebt ons weer stierlijk vermaakt maar het is echt hoogtijd om door te reizen. Thank you so much and off to Australia!

1. Diana:
    13 mei 2017