Camping life!

24 mei 2017 - Noosa Heads, Australië

Na wederom een gebrekkige nacht aangezien ik in hetzelfde piepende nest lag lekker gedoucht, spullen gepakt en uit gechecked. Tijd om de daktent te testen en te gaan kamperen! Na boodschappen gedaan te hebben en een rit van zo'n 50 minuutjes vonden we een plek waar je met je auto het strand op kon, dus dit hebben we ook gedaan. We kwamen op een strand van tallen kilometers lang met aan de ene kant prachtige groene bergen en aan de andere kant fel blauwe zee. We waren sprakeloos! Na een kilometer of 15 over t strand te hebben gereden hebben we de auto neergezet stoeltjes eruit getrokken en een flesje bier uit de koelbox gehaald om vervolgens met een zoete glimlach te proosten! Manmanman wat prachtige omgeving! Na een biertje gedaan te hebben zijn we terug gereden en de camping op gegaan. We zochten een plekje aan het strand en hebben de tent opgezet. In tekst is het een stuk korter dan dat we er daadwerkelijk over gedaan hebben aangezien het de 1e keer was, maargoed hij staat! We zijn lekker het strand op gegaan en het begon wat te waaien. Het ging steeds harder waaien dus ik vond het hoogtijd om me kite gear in elkaar te zetten en die vlieger de lucht in te gooien. Even ging het goed maar de wind viel al snel weg. Toen we terug kwamen hebben we het gasstel aangesloten en lekker een shoarma in mekaar gekookt en lekker gegeten onder het genot van een biertje en een heerlijk zonnetje. Even later kwam al het fauna van de camping op de geur af en voor ik het wist had ik 2 wilde papegaaien op schoot zitten die van me broodje wouden meegenieten, prachtig!! Na lekker gegeten te hebben zijn we de auto wat op gaan ruimen en lekker met ze 2en zitten ouwehoeren en lekker gekaart en gaan slapen. Kortom weer een geweldige nieuwe ervaring en cheers op de volgende!