Put a man in a dress and it will impress

24 mei 2017 - Noosa Heads, Australië

Na een wat gebrekkige nacht in een mega piepend en krakend bed, je weet wel zo een bed dat als je je arm optilt al wakker wordt, zijn we lekker gaan relaxen. Het was mooi weer en zitten dicht bij het strand dus keuze snel gemaakt! Na heerlijk een paar uurtjes op strand vertoefd te hebben zijn we op de map gaan kijken voor eventuele kite spots. We vonden een groot meer ongeveer 30 minuutjes rijden en zijn er vol overtuiging naartoe gereden want het was intussen ook een beetje winderig geworden! Toen we aankwamen viel het helaas tegen, de kite school die op maps stond was al weg en er waren niet echt strandjes. Helaas pindakaas maar wel een mooie rit gehad. Op de terug weg een hamburgertje van de mac naar binnen gescheurd want van al dat chillen en auto rijden krijg je uiteraard mega honger! Terug in het hostel hebben we ge-shit, ge-shaved en ge-howered en was het tijd om wederom een happie te eten. Na het eten terug naar het hostel gegaan en daar liepen de jongens plotseling allemaal in jurken, een walhalla maar ik had helaas me elegante rode jurk niet bij me.. Na wat navraag gedaan te hebben kregen we te horen dat het ladies night was en alle mannen met jurken een gratis drankje kregen. Even later ging het helemaal los! Een ladyboy contest oftewel de mannen in jurken moesten opdrachten uitvoeren en de winnaar kreeg $100,- wij hebben hiervoor gepast en zelfs ik was verbaasd over hoe dat eruit zag. We hebben er plezierig en verbaasd naar zitten kijken met 2 engelse jongens die we eerder die avond hebben ontmoet. Nadat de wedstrijd voorbij was was het tijd om de ogen te sluiten. Bis morgennnn!