Dingo Bingo!

26 mei 2017 - Rainbow Beach, Australië

Na een heerlijke eerste nacht in de daktent van de auto zijn een ontbijtje wezen halen en uitgechecked. Na enig overleg besloten om toch weer een stukje noordelijker te gaan, naar  Rainbow Beach. Na zo'n 1,5 uur door bos, bergen, grindpaden etc. gereden te hebben kwamen we uit in een toch wat kleiner dan verwacht dorpje, maar wel enorm mooi. Na wat research gedaan te hebben zijn we naar dingo's hostel gegaan en daar voor 1 nacht in gechecked. Dit was een leuk hostel met een heleboel backpackers en iedere avond wat anders gezelligs te doen. We hebben onze spullen in de kamer gedropt en het was tijd om de boel te gaan verkennen. Ook hier kon je het strand op met de auto en zijn we lekker een stuk gaan rijden, we zien wel waar we uitkomen! Na lekker gereden en gerelaxed te hebben op het strand zijn we naar het hostel terug gegaan om ff lekker te douchen en te eten. We hadden ondertussen ook contact gehad met de jongens die we hadden ontmoet in Nomads en die kwamen ook onze kant op, gezellig! Elke donderdag is er een bingo met best wel leuke prijzen. Een gratis parachute sprong, $300 cash en een heleboel gekkigheid dus daar hebben we aan meegedaan, maar het geluk liet ons dit keer in de steek. Na een gezellige avond zijn we met ze allen het zwembad in gesprongen om ons verlies te verdrinken, het hielp niet maar het was wel lachen! We hadden afgesproken om met de engelse jongens en nog een stel die we ontmoet hadden de volgende dag lekker over het strand te rijden en lekker te gaan chillen dus het was weer tijd om lekker te gaan slapen.

1. Fred en roos glas:
    16 juni 2017
    hele mooie verhalen Bobby veel geluk verders en kijk uit gr . uit DERP (roos en fred )