Let the story begin!

11 mei 2017 - Bangkok, Thailand

Na lang wachten is het zo ver, vakantie! Na een toch wel lastig afscheid en uiteraard een knalfuif van een afscheidsfeest alle familie en vriendjes en vriendinnetjes gedag gezegd.  Om 8 uur toch maar even een tas ingepakt en om half 9 richting schiphol. Na een eigenlijk wel heel relaxende vlucht om 07.15 lokale tijd aangekomen in Bangkok. Toen we de deuren van het vliegveld uitliepen begonnen de keeltjes al aardig te kriebelen van de warmte, DORST! Na een korte reis naar Khao San Road  onze kamer in gecheckt en op het terras van het guesthouse gaan zitten om een ijskoude Chang of cocktail te drinken. Helaas kregen we de mededeling dat het een nationale buddhistische feestdag was en er vandaag geen alcohol verkocht mag worden in heel Thailand, domper! Maar dat mag de pret uiteraard niet bederven. Nu wist ik van vorig jaar dat je naar binnen kan sneaken bij Khao San Plaza Hotel om bij het rooftop zwembad te vertoeven, dit was wederom gelukt en hier serveerde ze ook nog eens alcoholische dranken dus win win! Na even heerlijk gelegen te hebben toch besloten om even een loopje te gaan maken om daarna een powernap te doen. Dat we wakker werden hebben we 2 vrienden geappt die ook in Bangkok zijn, Eric en Roos. Na even gegeten te hebben, hebben we de tuktuk gepakt en zijn we naar Silom Plaza Hotel gegaan waar hun zitten, en tot ons genoegen werd ook hier alcohol geschonken, beter! Na wat biertjes en een fles champagne zijn we op pad gegaan, op naar Soi Cowboy! Benieuwd? Zoek het maar even op :p.
Na een mega gezellige en gekke avond zijn we om 4 uur met de taxi naar het guesthouse gegaan en in ons bedje beland, geslapen als een baby met me duim in me mond. Top 1e dag! Op naar dag 2 en wordt vervolgd.....

1. Janus Min:
    Hoe is het weer
  2. Bobby Richardson:
    Janusss! 34 graden en volop zon. Niks te klagen
  3. Cor:
    Veel plezier mannen!
  4. Daniëlle Paap:
    Hé, Bobby en Tim..
    Wat een happening, geen alcohol??? Schandalig maar gelukkig toch gelukt om een versnapering te nuttigenHeel veel plezier jongens.
  5. Cor:
    Veel plezier mannen
  6. Panqueque:
    11 mei 2017
    Lekker hoor mannen. Even daar en gelijk op het boevenpad
  7. Panqueque:
    11 mei 2017
    Lekker hoor mannen. Even in het buitenland en direct al op boevenpad. ;p
  8. Bobby Richardson:
    11 mei 2017
    Panqueque! Ja de details houd ik in hier in bangkok
  9. Chrisssie:
    Lekker bezig leden...
  10. Diana:
    Geniet ervan jongens
  11. Jella:
    11 mei 2017
    Toch apart dat t zulk grijs weer is op de rooftop, en ondanks dat raak je verknettert Zet m op gaste
  12. El Bokito:
    11 mei 2017
    Lekker bezig vriendjes! 9 maanden lees plezier!!