Welcome to YHA hostel

17 mei 2017 - Brisbane City, Australië

Nadat we lekker vroeg zijn opgestaan waren, zijn we uitgechecked en naar Brisbane City gereden en ingechecked bij het YHA hostel. Een rete gezellig hostel met een hoop leuke en gezellige backpackers van over de hele wereld. We zijn lekker de stad ingelopen en hebben onszelf 2 simkaarten gescoord, een cider en een relaxed broodje.
Terug bij het hostel aangekomen lekker even op t terras gaan zitten en aan de praat geraakt met een praatgrage ras Australische van een jaar of 60. Niet meer vanaf te komen maar toch wel goed advies gehad met betrekking tot boodschappen enzo. Dus we zijn daarna ook gelijk maar even boodschappen gaan doen!
Bij de supermarkt aangekomen bleek dit een walhalla te zijn vergeleken met de supermarkten waar we waren geweest en gelijk maar dikke vette steaks ingeslagen.
Helaas verkopen ze hier alleen geen alcohol maar daar kan de slijterij ernaast met complete koelruimte ons goed bij helpen.
Een paar steaks en een kist bier rijker zijn we terug gegaan naar het hostel om ons zojuist ingeslagen buit te bereiden, en nuttigen.
Het werd steak met een rode wijnsaus en verse gegrilde groentes, ik had dan ook veel bekijks van de medegasten en als klap op de vuurpijl stak ik bijna een Française in lichterlaaie met me vlam in de pan, hilarisch!
Na het eten en opruimen was het tijd om gezellig met ze allen te gaan zitten ouwehoeren en hier en daar een (drank)spelletje te doen.
De kist bier was leeg, we hadden onze zakken vol en met een glimlach en een hoop kennismakingen rijker lekker naar bed gegaan!

1. Jella:
    17 mei 2017
    Lekker bezig gaste! Ff korte reactie na alle verhalen net te hebben gelezen op het strand van Egmond met 29 graden, maarre keep on posting!!! Lataaa