Time to get serious!

18 mei 2017 - Brisbane City, Australië

Nadat we er lekker vroeg uit waren gegaan en ons ontbijtje gemaakt en gegeten te hebben, was het hoogtijd om serieus te doen en wat belangrijke dingen te regelen. Via wat mensen te horen gekregen dat je dit hostel gewoon als postadres mag gebruilen, spatzuiver en weer een zorg minder! We hadden alleen wel al een afspraak met een vrouwtje die een kamer/appartement beschikbaar had. We waren toch best wel benieuwd dus we zijn om 10.00 's morgens toch maar heen gereden. We kwamen aan bij een immense mansion waar we aan de poort werden ontvangen. We stelden ons voor en ze nam ons mee met de lift naar boven waar de rondleiding begon. Tennis baan, zwembad, bioscoop, fitness je kan het zo gek niet bedenken of ze had het! De ruimte die we aangeboden kregen was verre van wat we zochten dus ondanks alle faciliteiten toch maar besloten het niet te doen en de eventuele auto af te wachten aangezien we toch een postadres hebben. Toen was het tijd om de huurauto in te leveren, dit kon gelukkig op een half uurtje lopen van het hostel gebeuren dus hebben nog even lekker door de stad geslenterd en een park bezocht waarna we via de supermarkt en slijterij terug naar het hostel zijn gelopen. Vanavond eten we sticky chicken teriyaki met verse gewokte seizoensgroentes en witte rijst.  Na gegeten te hebben weer gezellig met iedereen een borrel gedronken en gelachen. Om 12 uur gaat de gezamelijke ruimte dicht en was het tijd om lekker te gaan slapen. See ya'll tomorrowww!

1. Chrisssie:
    18 mei 2017
    ✌✌✌✌✌
  2. Bob:
    21 mei 2017
    Gezellig dus!!
  3. Skatje:
    22 mei 2017
    Ik hou niet van lezen maar dit is toch wel mooi hoor! :) keep it up amigi
  4. Floor:
    23 mei 2017
    Klinkt allemaal super Bob! Blijf zo schrijven leuk om t n beetje mee te maken op deze manier! X